بلاگ نبض

بلاگ > معرفی و مقایسه اسیک های جدید بیت ماین سری اس ۱۷

معرفی و مقایسه اسیک های جدید بیت ماین سری اس ۱۷

تاریخ پست: 2019/04/10
تاریخ بروزرسانی: 2019/04/10




.همانطور که بیت ماین قولش را داده بود سری جدید اسیک های پر قدرت و کم مصرف ترین دستگاه های استخراج بیت کوین را با بالاترین هشریت تا به امروز روانه بازار کرد

.از برتری های این دستگاه نسبت به مدل های قبلی می شود به تکنولوژی بسیار پیشرفته، طراحی جدید و همرا با پاور (در یک بدنه)، استفاده از نسل دوم چیپ های ۷ نانومتری و مصرف بسیار بهینه برق نسبت به هشریت اشاره کرد

سری اس ۱۷ در دو مدل معمولی و Pro عرضه شده است تفاوت این دو مدل در قابلیت تنظیم قدرت و هشریت خروجی دستگاه می باشد. در مدل Pro شما می توانید دستگاه را روی حالت Turbo قرار دهید و بیشترین هشریت خروجی را خواهید داشت. به عنوان مثال هشریت دستگاه S17 Pro 50TH در صورتی که روی تنظیمات Turbo قرار بگیرد تا ۶۲ تراهش بالا خواهد رفت در صورتی که مدل S17 56TH حداکثر تا ۵۶ تراهش نوسان خواهد داشت. همچنین هر دو دستگاه تنظیمات مربوط به حالت کم مصرف را دارند که در صورتی که بخواهید مصرف برق در کمترین و بهینه ترین حالت خود باشد می توانید دستگاه را روی حالت Low Power قرار دهید.

اگر قیمت دستگاه S17 Pro 50TH/s را که تا ۶۲ تراهش افزایش هشریت دارد را با دو عدد از دستگاه های سری قبل، یعنی S15 28TH/s مقایسه کنیم, قیمت سری جدید دستگاه اندکی ارزان تر است هرچند اختلافش بسیار کم است اما اگر تکنولوژی دستگاه و پیشرفته تر شدن آن و همچنین مصرف برق بسیار بهینه تر دستگاه های سری ۱۷ را در نظر بگیریم می توان گفت از لحاظ قیمتی نیز دستگاه سری جدید بهترین شرایط را دارا می باشند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که صدای تولید شده توسط این دستگاه کمی بیشتر از دستگاه های قبلی این سری می باشد و این شاید تنها نکته منفی باشد اما روی هم رفته این دستگاه قطعا پیشرفته ترین ماینر اسیک که تابحال تولید شده و بهینه ترین دستگاه جهت استخراج بیت کوین از لحاظ مصرف برق می باشد.