بلاگ نبض

بلاگ > کلود ماینینگ یا استخراج ابری ارز دیجیتال چیست؟

کلود ماینینگ یا استخراج ابری ارز دیجیتال چیست؟

تاریخ پست: 2020/11/28




استخراج ابری یا «کلودماینینگ» (Cloud Mining)، روشی است که در آن، شما با پرداخت مبلغی ماهیانه، شرکتی را مأمور می‌کنید تا برای شما استخراج ارزهای دیجیتال انجام دهد، بدون این‌که نیاز به تهیه سخت افزار و تجهیزات مرتبط داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح جنبه‌های مختلف کلود ماینینگ بپردازیم.

کلود ماینینگ به آن دسته از خدمات و شرکت‌هایی اطلاق می‌شود که قدرت پردازش سخت‌افزارشان را به شما می‌فروشند و کارهای مربوط به استخراج و نگه‌داری تجهیزات را انجام می‌دهند. در واقع کلود ماینینگ بدان معناست که شما بدون خریداری تجهیزات سخت‌افزاری گران‌قیمت، از راه دور و به‌صورت ابری اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال می‌کنید. با این کار تنها چیزی که نیاز دارید فقط یک رایانه یا گوشی موبایل خواهد بود تا به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و سودتان را مشاهده کنید.

استخراج ابری چگونه انجام می‌شود؟

از آنجایی‌ که استخراج بیت کوین و بیشتر ارزهای دیجیتال در خانه، کاری بسیار سخت و گران است، مردم به دنبال راهکارهایی ارزان‌تر می‌گردند که در آن خبری از مصرف برق‌های آن‌چنانی توسط تجهیزات نباشد. تجهیزاتی که گاها به‌سرعت از رده خارج می‌شوند و کارایی‌شان را دست می‌دهند.

به سبب همین مشکلات، کلود ماینینگ، راهکاری جایگزین به‌حساب می‌آید؛ چراکه شما سخت‌افزاری قدرتمند با قدرت هش بالا را اجاره می‌کنید که در محیطی مناسب نگه‌داری می‌شوند. شرکت استخراج‌کننده، مسئولیت نگه‌داری از تجهیزات را بر عهده دارد و سود حاصل از عملیات استخراج را با شما تقسیم می‌کند.

در صورتی‌ که عبارت «Cloud Mining» را در اینترنت جستجو کنید، وب‌سایت‌های بسیاری را پیدا می‌کنید که شما را به ورود به این حوزه ترغیب می‌کنند. در بیشتر این وب‌سایت ها با خروارها عدد روبه‌رو می‌شوید که عموماً باعث گیج شدن افراد تازه‌وارد می‌شود.

یادتان باشد همیشه نمی‌توانید به وعده‌های چنین وب‌سایت هایی اعتماد کنید.

ولی وب سایت ما با تیمی مجرب و با تجربه در زمینه کلود ماینینگ در خدمت شما عزیزان هستیم.

بهترین سرویس‌های کلود ماینینگ

نام بردن از یک سرویس‌دهنده خدمات استخراج ابری کاری بسیار دشوار است؛ چراکه در بیشتر اوقات این شرکت‌ها کلاه‌بردار از آب در می‌آیند. صد البته در این میان گزینه‌های مناسبی نیز وجود دارد.

شرکت نبض پیشرو در ارائه خدمات کلود ماینینگ واقعی و به صرفه با طرح های واقعی و پر سود .

شرکت‌های مناسب در زمینه استخراج ابری

وقتی صحبت از کلمه «مناسب» به میان می آید، منظور جنبه «سودده بودن» یا «مشهور» بودن آنها نیست. منظور از کلمه مناسب، در اختیار داشتن سخت‌افزارهایی است که بتوان با آنها به استخراج بیت کوین پرداخت. منظور از شرکت معتبر، شرکتی نیست که سود بهتری بدهد یا سود آن تضمینی باشد بلکه شرکتی است که ریسک کمتری در کارش وجود دارد و می‌توانید مطمئن باشید که واقعا ماینینگ انجام می‌دهد.

مزایای استخراج ابری

  • بدون نیاز به راه‌اندازی سخت‌افزارهای پرسروصدا در منزل
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه برق اضافی
  • عدم نیاز به خرید سخت افزارهای گران‌قیمت استخراج ارز
  • عدم نیاز به پیدا کردن مشتری برای سخت‌افزارهای استخراج (به هردلیلی اگر قصد فروش آنها را داشته باشید)
  • عدم نیاز به راه‌اندازی سیستم تهویه مناسب
  • درگیر بودن با مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری احتمالی مربوط به استخراج ارز

معایب استخراج ابری

  • عدم یادگیری روش استخراج (اگر برای شما مهم باشد!)
  • سود کمتر (به دلیل اینکه سرویس‌های ابری باید هزینه خود را تامین کنند)
  • احتمال متوقف شدن فرایند استخراج به دلیل نبود توجیه اقتصادی برای شرکت
  • نبود کنترل و انعطاف پذیری