بلاگ نبض

بلاگ > معرفی بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم

معرفی بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم

تاریخ پست: 2020/11/30




در دنیایی که ارزهای رمزنگاری به طور مداوم در حال رشد و افزایش محبوبیت هستند، طبیعی است که مردم سعی می کنند راه های مختلفی را برای بدست آوردن سود از آنها پیدا کنند. در اینجا قصد داریم در مورد یکی از این روش ها صحبت کنیم. در مورد استخراج و بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم.

هنگامی که وارد فضای رمزنگاری می شوید، راه های زیادی برای کسب سود از آنها وجود دارد. می توانید روی ارز خاصی سرمایه گذاری کنید و منتظر باشید تا قیمت آن افزایش یابد. یا می توانید در فناوری بلاک چین و روی راه اندازی برخی شرکت ها سرمایه گذاری کنید. علاوه بر این ممکن است بخواهید خودتان ارز رمزنگاری را بدست آورید. این کار توسط ریگ های استخراج ارزهای رمزنگاری و نرم افزارهای استخراج امکان پذیر است. ما به طور خاص در مورد نرم افزارهای استخراج اتریوم صحبت خواهیم کرد.

چرا اتریوم

اول از همه این که بسیاری از ارزهای رمزنگاری دیگر، استارتاپ ها و انواع مختلفی از پروژه ها وابسته به اتریوم بوده و بر روی شبکه اتریوم ساخته شده اند. اتریوم کاملا متن باز بوده و پروژه های هوشمند برای انجام تراکنش ها از آن استفاده می کنند.

یکی از دلایل اصلی استخراج اتریوم این است که استخراج آن سودآور است. استخراج اتریوم تقریبا آسان است. اما نیاز به نوع خاصی از نرم افزارها برای استخراج دارد.

قبل از استخراج

نرم افزار استخراج چیست؟ در تعریف ساده می توان گفت که نرم افزار استخراج برنامه ای است که از کارت های گرافیک شما برای حل معادلات ریاضی پیچیده استفاده می کند. پس از حل این معادلات، داده های شما به سیستم اضافه می شود و یا به عبارت دیگر اطلاعات بلاک شما به بلاک چین افزوده می شود. این نوع فرایند اصطلاحا اثبات کار یا PoW نامیده می شود که اغلب نرم افزارهای استخراج از آن استفاده می کنند.

قبل از این که بحث در مورد نرم افزار استخراج اتریوم را شروع کنیم، نیاز است که چند چیز را غیر از نرم افزار استخراج داشته باشید:

  1. سخت افزار استخراج. برای به حداکثر رساندن درآمد و در برخی موارد داشتن درآمد قابل توجه، نیاز است که به یک سخت افزار مناسب استخراج مجهز باشید. در استخراج ارزهای رمزنگاری، سخت افزار مهم ترین بخش است. داشتن یک تجهیزات مناسب ضمن به حداکثر رساندن درآمد شما، هزینه ها (مثل مصرف برق) را کاهش می دهد.
  2. کیف پول. شما به کیف پول های ارزهای دیجیتال برای نگهداری ارزی که استخراج می کنید نیاز خواهید داشت. لازم است که یک کیف پول امن و معتبر را برای نگهداری اتریوم انتخاب کنید.
  3. محل مناسب برای استخراج. ممکن است بخواهید در طولانی مدت عملیات استخراج را انجام دهید. بنابراین باید به فکر پیدا کردن یک مکان مناسب برای این امر باشید. یک مکان مناسب باید بزرگ و سرد باشد. به این ترتیب قادر خواهید بود تعداد زیادی ریگ استخراج اتریوم را نگهداری کنید بدون این که نگران خنک کردن آنها باشید یا لازم باشد تجهیزاتی را برای خنک کردن آنها تهیه کنید. زیرا تجهیزات استخراج گرمای زیادی را تولید می کنند و برای استفاده حداکثری لازم است که آنها را خنک نگه دارید.

پس از تهیه این موارد می توانید به فکر انتخاب بهترین نرم افزار استخراج باشید.

استخرهای استخراج

پیش از آن که به سراغ بررسی نرم افزارهای استخراج برویم، باید در مورد چیز دیگری نیز صحبت کنیم و آن استخر استخراج است.

استخرهای استخراج منابعی هستند که در آن استخراج کنندگان قدرت های خود را برای استخراج ارزی خاص به اشتراک می گذارند. استخرهای استخراج زمانی ایجاد شدند که استخراج فردی بسیار مشکل شده بود و تقریبا استخراج بلاک برای استخراج کنندگان معمولی در برابر استخراج کنندگان بزرگ، غیرممکن بود.

یکی از استخرهای محبوب برای استخراج اتریوم اترماین(Ethermine) است. این استخر اجازه می دهد تا کاربر ناشناس بماند. این استخر دارای 1 درصد کارمزد است.

اترماین خدمات خود را در اروپا، آمریکا و کل آسیا ارائه می دهد. این استخر همچنین از بعضی نرم افزارهای استخراج محبوب مثل ETHminer و Claymore پشتیبانی می کند.

اکنون که با پیش نیازهای لازم برای استخراج آشنا شدید، می توانیم به سراغ نرم افزارهای استخراج برویم. نرم افزارهای استخراجی که در زیر لیست شده اند، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و سعی شده است تا ویژگی های مناسب آنها ذکر شود.

ETHminer

اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید، یکی از بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم برای شما می تواند ETHminer باشد.

ETHminer(ویندوز) یک نرم افزار بسیار معروف و محبوب استخراج اتریوم است و دارای گزینه های ارائه سود در هر دقیقه و سود در هر روز است.

با وجود این که سایت رسمی آن هیچ اطلاعاتی در مورد سازندگان نرم افزار و حتی خود نرم افزار ارائه نمی دهد، لینک دانلود را می توانید به راحتی در گیتاب(Github.com) پیدا کنید.

اگر از ویندوز استفاده می کنید و به دنبال نرم افزار استخراج اتریوم هستید، ETHminer می تواند گزینه مناسبی باشد.

Claymore

نرم افزار استخراج Claymore یکی دیگر از نرم افزارهای استخراج محبوب اتریوم است. علت معروفیت Claymore این است که به خوبی بهینه سازی شده و دائما بروزرسانی های جدیدی دریافت می کند. این نرم افزار در حال حاضر از استخراج دوگانه پشتیبانی می کند. طبق اعلام سازندگان، شما می توانید اتریوم و ارز رمزنگاری دیگری مثل پاسکال، دکرد، ال بی آر وای کردیت یا سیاکوین را به طور همزمان استخراج کنید.

تیم پشتیبانی Claymore همچنین به طور مداوم بر روی سرعت استخراج، دسترسی به فورک های جدید اتریوم و پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف کار می کنند (Claymore در حال حاضر در ویندوز و لینوکس در دسترس است).

با توجه به تلاش هایی که در پشتیبانی از این نرم افزار صورت گرفته می توان گفت که ارزش کار را دارد.

CGMiner

CGMiner حدود شش سال پیش معرفی شد. این نرم افزار استخراج اتریوم با استفاده از زبان برنامه نویسی C++ ساخته شده که توسط اکثر سیستم ها قابل دسترسی و پذیرش است.

CGMiner به طور خاص به عنوان نرم افزار استخراج اتریوم طراحی شده است. یکی از ویژگی های قابل توجه و قابل ستایش این نرم افزار این است که به شما امکان می دهد تا با چندین دستگاه و استخر استخراج کار کنید. این ویژگی زمانی که می خواهید با چند دستگاه کار کنید و خود را محدود به استخراج با یک دستگاه نکنید، بسیار مفید است.

استفاده از CGMiner فوق العاده آسان است(تمام چیزی که نیاز دارید، نام کاربری، رمز عبور و URL است). این نرم افزار برای یک استخراج کننده مبتدی بسیار مناسب است.

WinETH

WinETH یکی دیگر از نرم افزارهای استخراج مناسب برای ویندوز است. این نرم افزار در ویندوز دستگاه هایی که دارای کارت گرافیک AMD و انویدیا هستند اجرا می شود.

یکی از بهترین ویژگی های WinETH این است که دارای رابط کاربری آسان و بصری است. این نرم افزار که به صورت خودکار بروزرسانی می شود دارای یک حالت استخراج پس زمینه ای(background) است که نیاز به حداقل قدرت دارد و گزینه ای برای استخراج در زمانی است که شما از رایانه خود استفاده نمی کنید.

شما می توانید نرم افزار استخراج WinETH را به طور مستقیم از سایت رسمی آن دانلود کنید. در این سایت آموزش نحوه نصب و استفاده از آن نیز قرار داده شده است. علاوه بر این پشتیبانی کامل را از نرم افزار خود ارائه می دهند. تمام چیزی که باید انجام دهید این است که وارد سایت شوید.

WinETH قطعا سزاوار قرار گرفتن در جایگاه بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم است.

Minergate

Minergate یکی از بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم برای کاربران مک محسوب می شود. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از بلاک چین اتریوم استخراج را انجام دهید و از استخر اسیک استفاده کنید.

Minergate به شما اجازه می دهد تا از ماشین حساب درآمد استخراج آن استفاده کنید و حتی بتوانید یک سرویس استخراج ابری داشته باشید. همچنین می توانید خدمات آن را از طریق یک بخش داخلی در سایت بررسی کنید یا آخرین پست های وبلاگ آنها را در مورد آنچه که در جامعه رمزنگاری می گذرد، بخوانید.

Minergate همچنین شرکتی است که از علاقمندان به ارزهای رمزنگاری ساخته شده است و خدمات پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می دهد. آنها تمام این راه را از سال 2014 طی کرده اند و در حال حاضر نیز در حال رشد کسب و کار خود هستند.

اگر شما یک کاربر سیستم عامل مک هستید و در جست و جوی پیدا کردن بهترین نرم افزار استخراج برای اتریوم، و همچنین نرم افزاری می خواهید که معتبر باشد و دارای پشتیبانی 24 ساعته، مطمئنا Minergate می تواند گزینه مورد توجه برای شما باشد.

نرم افزار مورد نظر خود را پیدا کرده ام. حالا چی؟

 

خب حالا احتمالا شما بهترین نرم افزار استخراجی که برای شرایط شما مناسب  است و می تواند نیازهای شما را پاسخ دهد، پیدا کرده اید. اکنون اجازه دهید تا اصول بسیار اساسی در نحوه استفاده از این نرم افزارها را بررسی کنیم.

پس از دانلود نرم افزار، اغلب آنها تنها با یک کلیک نصب می شوند. نرم افزارهایی مانند WinETH دارای راهنمایی سریع و آسان برای کمک به انجام فرایند است(و حتی ممکن است همه چیز را به طور خودکار تنظیم کند). سایر نرم افزارها نیز یک راهنما دارند و یا یک راهنما بر روی صفحه نمایش نرم افزار ارائه می دهند که به شما در انجام کار و هماهنگ سازی کمک می کند.

آنچه که مهم است قبل از هر چیز بدانیم، این است که به طور کلی فرایند استخراج اتریوم و هر ارز رمزنگاری دیگر، یک فرایند کند و گران است. اگر یک ریگ سخت افزاری حرفه ای و طراحی شده نداشته باشید، زمان زیادی لازم است تا بتوانید به درآمد برسید.

هزینه ها بخش مهم دیگری هستند که باید در نظر بگیرید. برای داشتن استخراجی موفق نیازمند دستگاه های قدرتمندی هستید که انرژی برق زیادی را استفاده می کنند.

به یاد داشته باشید که از WinETH تنها زمانی می توانید استفاده کنید و استخراج انجام دهید که از رایانه خود استفاده نمی کنید. دلیل آن ساده است. اگر در حال استفاده از رایانه خود باشید و همزمان در حال استخراج، سیستم بسیار کند خواهد شد و کار با آن غیر ممکن خواهد بود.

پس از انجام استخراج، گام منطقی بعدی این است که آنچه را استخراج کرده اید، به فروش برسانید.

نتیجه گیری

نرم افزارهای استخراج اتریوم زیادی برای انتخاب وجود دارند، اما انتخاب بهترین نرم افزار ممکن است سخت باشد. بهترین انتخاب می تواند نرم افزاری باشد که استفاده از آن آسان باشد(داشتن رابط کاربر پسند، دستورالعمل واضح و آسان و غیره)، دارای فاکتورهای امنیتی و پشتیبانی مناسب باشد و همچنین ویژگی سفارشی سازی داشته باشد.

اما انتخاب یک نرم افزار استخراج خوب برای اتریوم فقط شروع کار است. موارد زیادی در ساخت و نگهداری دستگاه های استخراج وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

داشتن سخت افزار خوب و انتخاب یک استخر مناسب می تواند شروع خوبی برای استخراج باشد، اما کافی نیست. به طور کلی قبل از هر اقدامی نیاز است که شما به یک دانش و آگاهی مطلوبی از جهان ارزهای رمزنگاری رسیده باشید.