بلاگ نبض

بلاگ > معرفی دستگاه ماینر قدرتمند Bitmain Antminer X5 212kh/s

معرفی دستگاه ماینر قدرتمند Bitmain Antminer X5 212kh/s

تاریخ پست: 2023/10/31
تاریخ بروزرسانی: 2023/12/04




دستگاه X۵ تولیدکننده Bitmain که در سال 2023 به بازار عرضه شده است. ماینر Antminer X۵ قدرت پردازش ۲۱۲Kh/s و توان مصرفی ۱۳۵۰ وات معادل ۶ آمپر دارد که دارای ابعاد ۴۰۰ * ۱۹۵ * ۲۹۰ میلی متر و وزن ۱۴۵۰۰ گرم می باشد.
دستگاه انت ماینر X۵ ۲۱۲Kh/s جهت خنک کردن دستگاه دارای 2 عدد فن بوده که در دمای ۵-۴۵ درجه سانتی گراد عملکرد خوبی دارد. این ماینر دارای الگوریتم استخراج RandomX می باشد.
شما با خرید دستگاه انت ماینر X۵ ۲۱۲Kh/s می توانید به استخراج ارز Monero (مونرو) بپردازید و درآمد خوبی را داشته باشید.
از نکات مهم هنگام خرید ماینر علاوه بر قیمت دستگاه انت ماینر X۵ ۲۱۲Kh/s می توان به مصرق برق 16 آمپری و صدای 75 دسی بلی اشاره کرد.

این اولین و تنها ماینر اسیک ساخته شده برای ارز مونرو است .

با این دستگاه بسیار قدرتمند جهت ماین ارز مونرو ، این ارز به زودی قیمتش شدیدا میره بالا .

پس پشنهاد می کنیم از این دستگاه جدید و قدرتمند استفاده کامل رو ببرین

ارز مونرو XMR ، ارزهای رمز پایه در حال افزایش محبوبیت هستند و می توانند برای خرید و فروش در اختیار عموم قرار بگیرند. هدف بسیاری از این ارزهای دیجیتال افزایش حریم خصوصی و ناشناس ماندن است. رمز ارزهای زیادی به دلیل ویژگی های حفظ حریم خصوصی مورد محبوبیت و مقبولیت هستند که یکی از این ارزهای دیجیتال مونرو می باشد. .
ارزدیجیتال مونرو در سال ۲۰۱۴ وارد بازار رمزارزها شد.نماد این رمز ارز XMR است .جزو ارزهای رمز پایه و غیر متمرکز است .که بخاطر نوع تراکنش هاس آن بین کاربران محبوب شده است.تراکنش های مونرو به صورت ناشناس و غیرقابل ردیابی انجام می شوند.ارزدیجیتال مونرو open suorse می باشد.از این ارزدیجیتال می توان برای خرید و فروش و تبادل با ارزهای دیجیتال دیگر استفاده کرد.این رمز ارز مانند بیت کوین و اتریوم و ریپل و ما بقیه رمز ارزها غیر متمرکز است.

مونرو رمزارزی است که بر اساس اصول پیوندناپذیری (Unlinkable) و غیرقابل ردیابی بودن ساخته شده است. واژه Monero در زبان اسپرانتو به معنی پول است. Esperanto زبانی قراردادی برای آسان کردن روابط بین‌المللی با گرامر بسیار ساده است که با الفبای لاتین نوشته می‌شود. افراد زیادی در جهان با این زبان ابداعی صحبت می‌کنند و یادگیری آن تقریبا آسان است. ویژگی غیرقابل ردیابی بودن Monero به آن معناست که شما نمی‌توانید بین دو تراکنش ارتباط برقرار کنید و همچنین نمی‌توانید مبدا یا مقصد وجوه را تعیین کنید.

از آنجا که هر تراکنش در اکوسیستم مونرو خصوصی است، قابل ردیابی هم نیست. این ویژگی باعث می‌شود که این کوین، به یک ارز معاوضه‌پذیر تبدیل شود. افرادی که مونرو را می‌پذیرند، دیگر نگرانی‌ای بابت لیست سیاه ندارند. بلاک چین مونرو عمدا به شیوه‌ای مبهم و غیرشفاف تنظیم شده است و با مخفی کردن آدرس‌ها، جزئیات تراکنش‌ها را ناشناس نگه می‌دارد. 

افراد برای استخراج Monero می‌توانند به استخر‌های استخراج بپیوندند و یا خود به تنهایی اقدام به استخراج کنند. ماینینگ مونرو را می‌توان بر روی یک کامپیوتر استاندارد انجام داد و به سخت‌افزار خاصی برای انجام این کار نیاز نیست. مونرو بر روی همه سیستم‌عامل‌های مهم مانند ویندوز، اندروید و غیره قابل راه‌اندازی است.

شما برای استخراج ارز دیجیتال مونرو می‌توانید به استخر‌های استخراج بپیوندید و یا خود به تنهایی اقدام به استخراج کنند. دستگاه جدید بیت مین Bitmain Antminer X5 212kh/s بهترین انتخاب و تنهاترین انتخاب جهت ماین بی دردسر و پر در امد این ارز قوی است.

بی شک به زودی با افزایش شدید ارزش این ارز مونرو و ارز خرید این دستگاه قوی مواجه خواهید شد پس این فرصت رو از دست ندید و با همکاران ما در سایت نبض در تماس باشید

 

Antminer X5 212kh/s جدیدترین نسل دستگاه ماینر Monero توسط Bitmain است. سازنده این دستگاه یعنی شرکت بیت مین مطمئن است که این دستگاه یک مدل بسیار کارآمد و درآمد زا می باشد، که هر الگوریتم قبلی RandomX را پشت سر بگذارد. این واحد خاص با هش ریت XMR Mining 212KH/s ارائه می شود و تنها 1350 وات برق مصرف می کند.

مشخصات فنی Antminer X5