بلاگ نبض

بلاگ > کیف‌پول مای‌اتروالت پشتیبانی از سپرده‌گذاری در اتریوم۲ را آغاز کرد

کیف‌پول مای‌اتروالت پشتیبانی از سپرده‌گذاری در اتریوم۲ را آغاز کرد

تاریخ پست: 2020/12/10




کاربران کیف‌پول مای‌اتروالت(MyEtherWallet) هم‌اکنون قادر هستند توکن‌های اتر خود را برای کسب پاداش سپرده‌گذاری و پشتیبانی از شبکه‌ی جدید اتریوم۲ سپرده‌گذاری کنند

سپرده‌گذاری اتریوم در کیف‌پول مای‌اتروالت

همکاری شرکت ارائه دهنده‌ی کیف‌پول مای‌اتر والت(MEW) و شرکت استیکت(Staked) می‌تواند افزایش مشارکت کاربران تلفن‌های همراه در سپرده‌گذاری شبکه‌ی اتریوم ۲ را به همراه داشته باشد.

مای‌اتروالت که خدمات کیف‌پول اتریوم را به فعالان صنعت رمزارزی ارائه می‌کند، در اطلاعیه‌ای از همکاری با استیکد(Staked)؛ شرکت ارائه‌ی خدمات سپرده‌گذاری خبر داده است. این سرویس کاربران اندروید را قادر می‌سازد در ازای سپرده‌گذاری در شبکه‌ی اتریوم و کمک به افزایش امنیت شبکه‌ی این پروژه پاداش دریافت کنند. افزودن این سرویس به کیف‌پوا مای‌اتر والت پتانسیل افزایش تعداد کاربران این کیف‌پول را به همراه دارد.

سپرده‌گذاری در شبکه‌ی اتریوم از طریق رابط وب و اپلیکیشن اندروید کیف‌پول مای‌اتروالت امکان‌پذیر است. در رابطه با ترکیب سرویس سپرده‌گذاری استیکد با خدمات کیف‌پول مای‌اتروالت، عملکرد آن و زمان مورد انتظار برای دریافت پاداش اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

افزایش حجم سپرده‌گذاری در شبکه‌ی اتریوم۲

کوسالا هماچاندرا(Kosala Hemachandra)؛ بنیان‌گذار و مدیرعامل کیف‌پول مای‌اتر والت اظهار داشت که ایجاد دسترسی کاربران تلفن‌های همراه به خدمات مربوط به شبکه‌ی اتریوم همانند مبادله، سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز(دیفای)، انتقال بیت کوین به شبکه‌ی اتریوم و سپرده‌گذاری، به‌طور چشمگیری موانع ورود و مشارکت در شبکه‌ی اتریوم را کاهش می‌دهد و امنیت، نقدشوندگی و ارسال سریعتر تراکنش‌ها در شبکه‌ی اتریوم را به همراه خواهد داشت.

بروزرسانی اتریوم ۲ افزایش ظرفیت شبکه‌ی اتریوم و در نتیجه کاهش هزینه‌ی ارسال تراکنش را به کاربران این شبکه‌ وعده می‌دهد. سپرده‌گذاری امکان مشارکت کاربران در شبکه‌ی اتریوم و دریافت پاداش در ازای این فعالیت را فراهم می‌کند.

تیم اوگیلوی(Tim Ogilvie)؛ مدیرعامل استیکد اظهار داشت: «ما از گسترش ارائه‌ی خدمات سپرده‌گذاری خود در کیف‌پول مای‌اتر‌والت هیجان‌زده هستیم. مای‌اتر‌والت یکی از کیف‌پول‌های اصلی اتریوم محسوب می‌گردد و کاربران این کیف‌پول هم‌اکنون قادر هستند با استفاده از زیرساخت شرکت ما در شبکه‌ی اتریوم ۲ مشارکت کنند.»

مدیرعامل مای‌اتر والت اعلام کرد: «ما در نتیجه‌ی همکاری با استیکد، امکان جدیدی را برای کاربرانمان فراهم کرده‌ایم تا به سادگی در شبکه‌ی اتریوم۲ سپرده‌گذاری کنند.»

نکات برگزیده مطلب

  • درپی راه‌اندازی زنجیره‌ی بیکن سیر تکاملی شبکه‌ی اتریوم نیز آغاز شده است. هم‌اکنون کاربران شبکه‌ی اتریوم قادر هستند به کمک قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم۲ دارایی‌های خود را در این شبکه سپرده‌گذاری کنند. در همین زمان گسترش روش‌ها و تسهیل فرآیند سپرده‌گذاری در شبکه‌ی اتریوم را نیز شاهد هستیم. در همین راستا کیف‌پول مای‌اتروالت اخیراً سرویس سپرده‌گذاری اتریوم را راه‌اندازی کرده است.